teisipäev, 26. aprill 2011

Makaronid ja juust.

Kas sina teadsid, et Piiblis on kirjas "ära karda" 366 korda? Seda on täpselt nii palju, et jätkuks igaks päevaks. Isegi kui tegu on liigaastaga. Mina arvan, et see on hämmastav ja järelikult on oluline öelda lahti oma hirmudest. Tean, et see pole kerge, sest mida rohkem me kasvame Temas, seda rohkem hakkavad meid vaevama hirmud, et kas me ikka liigume õiges suunas, kas me teeme ikka õigeid otsuseid, kas see on tõesti Jumal, kes räägib meie südamesse ja nii edasi. Hirm ja kasvamine lihtsalt käivadki vist käsi käes nagu makaronid ja juust, aga kui Jumal ütleb "ära karda", siis ma arvan, et on hea tegeleda oma hirmudega ja vajadusel süüa makarone võib-olla ilma juustuta (või juustu ilma makaronideta- kes teab).

Ma arvan, et Jumalale on oluline, et Tema inimesed teaksid, et me ei pea kartma mitte midagi, kui käime koos Temaga. Jumal ei ole hirmu Jumal- Ta on täiuslik armastus ja täiuslik armastus ajab välja kogu hirmu! Ja pealegi ma arvan, et Jumal teab, et hirm on number üks põhjuseks, miks inimesed proovivad kõrvale põigelda sellest, mida Jumal on palunud neil teha. Hirm on number üks põhjuseks, miks inimesed keelduvad välja tulemast oma mugavusmullist.

Seega ma tahan nüüd öelda, et ära pelga- ole vahva ja rohkesti julge!


1 kommentaar: